poniedziałek, 12 sierpnia 2013

The return of Yuupoppu

Cześć wszystkim! (。・ω・。)ノ♡

Parę dni temu wróciłam z nad morza. Jestem naprawdę zadowolona bo wypoczęłam i pozwiedzałam prawie wszystkie miejscowości znajdujące się nad naszym polskim morzem.
Kupiłam parę drobiazgów, między innymi top z Rihanną, który mnie wręcz oczarował.
Zrobiłam także tatuaż z henny na nadgarstku ale zmył się po trzech dniach! To jakiś żart. Powiedziano mi, że wytrzyma się do dwóch tygodni a tu proszę. (`ー´ )


Wytłumaczę od razu dlaczego rzadko tu ostatnio zaglądałam. W sumie nie gościłam praktycznie na żadnej z moich stron. Od Facebooka po Tumblr'a. Zaczęłam właśnie przebudowę wszystkich moich stron. Tumblr jest już prawie gotowy. Odświeżyłam także nieco Twittera i WeHeartIt oraz założyłam Photobloga. Z Aska pousuwałam większość bezsensownych odpowiedzi. Teraz pracuję nad moim kanałem na YouTube oraz dopieszczam wygląd tego oto bloga.
Mam nadzieję,że uda mi się ogarnąć wszystko jak najszybciej.

Od kilku dni wzięłam się także za przygotowywanie tych wszystkich wspaniałych stylizacji,które od jakiegoś czasu świtają mi w głowie. Biegam także jak szalona po wszystkich pasmanteriach w Białymstoku, gdyż potrzebuję masę materiałów do biżuterii i dodatków, które planuję stworzyć. Jednym słowem nie obijam się.

Teraz kwestia zdjęć. Cała masa próśb o wstawienie jakiegoś mojego,nowego zdjęcia zostanie spełniona jeśli w końcu znajdę jakiegoś fotografa lub naprawię aparat. Nie mam pojęcia co się z nim stało. Zdjęcia wychodzą w jakiś paski i przebarwienia.
Czekam jeszcze na dwa wigi oraz przesyłkę z Tofu Rangers i Bodyline, które powinny już nie długo przyjść. Dostałam świetną paczkę z Zombie Unicorn Jelewry i zrobię mały jej przegląd w następnej notce. 

Obiecałam sobie, że codziennie będę pisać nową notkę,także do zobaczenia jutro!
Pozdrawiam cieplutko i przepraszam,że nie dawałam żadnych znaków życia ♥~(‘▽^人)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Purple Lollipop